18v.biz Forum Index

Please help us to develop!
The grownups hangout
Log in
Buxout!

Language
Language:    

Navigation
Portal
Forum
Search Forums
Faq
Downloads
Album
Quiz
Free games

Searching

Advanced Search
Google

Affiliates

New Games
bounceidolYL
pepsibreakout
miniclipsnake
Zodiac Tower
Super Switch
Tribal Olympics2
This is a member only game, you need to register to playRoulette
Jewel Quest 2
Crumbs
power arrow

tupakoinin lopettaminen

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> Arkinen elämä -> Mikä Mättää
pammi

PostPosted: Mon Apr 16, 2007 10:08 pm    Post subject: tupakoinin lopettaminen Reply with quote Back to top

Evil or Very Mad taitaa istuu mun olkapäähän...kun enpystyy lopettamaan tupakoiminen voiko joku sanoa mulle 100% varmuus että voisin lopettaa Twisted Evil

Google
Sponsor

PostPosted: Mon Apr 16, 2007 10:08 pm    Post subject: Advertisement Back to top

pammi

PostPosted: Tue Jul 03, 2007 10:21 pm    Post subject: tupakoiminen Reply with quote Back to top

] taitaa olla niin että kukaan ei tiedä miten se voisi onnistua tai sit tällä sivulla kukaan ei tupakoi mutta sitä mä taas epäilen vähän Mad [/i]

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Fri Jul 06, 2007 3:48 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

No mä en tupakoi. Joten en voi auttaa.

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 5:20 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Nikotiinipurkka -ja laastarit? Very Happy Vai auttaako ne oikeasti mitään?

uffe
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 5:29 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Aintsu wrote:
Nikotiinipurkka -ja laastarit? Very Happy Vai auttaako ne oikeasti mitään?

Riippuu miten käyttää. Laastarista sätkäpaperi -> kuivata purkka ja väsää aineksista sätkän,,, tälleen vois toimia mutta en suosittele!

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 5:41 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Selvä! xD Itelläni ei siis ole mitään kokemusta asiasta. Mutta eiköhän se tahdonvoima ole kuitenkin paras lääke.

(aika moni paheksuu mua tän takia, mutta mun mielestä tupakka tuoksuu hyvälle <3)

uffe
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 5:57 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Aintsu wrote:
Selvä! xD Itelläni ei siis ole mitään kokemusta asiasta. Mutta eiköhän se tahdonvoima ole kuitenkin paras lääke.

Jos olisi niin helppoa en oikein usko että kukaan jolla älykkyys määrä plussan puolella polttais. Jotkut lääkärit ovat väittäneet että tupakariippuvuus on pahempi kun monet huumeet.

pammi

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 8:05 pm    Post subject: tupakoiminen Reply with quote Back to top

kiitos tuosta uffe tuo joka sanoi että tarvitaan vaan oma tahtoa niin sitä vaan voi lopettaa ...epäilen ettei kukaan polttaisi tupakka silloin ...se aloittaminen on kaikkein pahin Surprised ja lopettaminen vieläkin pahempi Twisted Evil

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 8:17 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Enhän mä siis asiasta mitään TIEDÄ, koska en oo koskaan polttanut Smile Mutta mä vain kuvittelisin näin. Toki se on subjektiivista, eikä päde kaikkiin.

pammi

PostPosted: Thu Jul 12, 2007 4:57 pm    Post subject: tupakointi Reply with quote Back to top

Sad j os se olisi niin helppoa että heitän tupakat pois ...ja sanon että nyt se loppu Rolling Eyes tekisin sen heti Confused mutta olen yrittänyt nikotiinipurkka laastari tupakkka vaan maistuu niidenkin kanssa ...ehkä minulta puuttu niinsanottu oma tahtoo ehkä!!!!! Embarassed mutta en usko sitäkään (eli jatkaan tupakoiminen) haha

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> Arkinen elämä -> Mikä Mättää All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to: