|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
pammi
 |
Posted: Mon Apr 16, 2007 10:08 pm Post subject: tupakoinin lopettaminen |
 |
|
taitaa istuu mun olkapäähän...kun enpystyy lopettamaan tupakoiminen voiko joku sanoa mulle 100% varmuus että voisin lopettaa  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
pammi
 |
Posted: Tue Jul 03, 2007 10:21 pm Post subject: tupakoiminen |
 |
|
] taitaa olla niin että kukaan ei tiedä miten se voisi onnistua tai sit tällä sivulla kukaan ei tupakoi mutta sitä mä taas epäilen vähän [/i] |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Myrskykatti Site Admin

|
Posted: Fri Jul 06, 2007 3:48 pm Post subject: |
 |
|
| No mä en tupakoi. Joten en voi auttaa. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Aintsu Moderator

|
Posted: Mon Jul 09, 2007 5:20 pm Post subject: |
 |
|
Nikotiinipurkka -ja laastarit? Vai auttaako ne oikeasti mitään? |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
uffe Site Admin

|
Posted: Mon Jul 09, 2007 5:29 pm Post subject: |
 |
|
| Aintsu wrote: | Nikotiinipurkka -ja laastarit? Vai auttaako ne oikeasti mitään? |
Riippuu miten käyttää. Laastarista sätkäpaperi -> kuivata purkka ja väsää aineksista sätkän,,, tälleen vois toimia mutta en suosittele! |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Aintsu Moderator

|
Posted: Mon Jul 09, 2007 5:41 pm Post subject: |
 |
|
Selvä! xD Itelläni ei siis ole mitään kokemusta asiasta. Mutta eiköhän se tahdonvoima ole kuitenkin paras lääke.
(aika moni paheksuu mua tän takia, mutta mun mielestä tupakka tuoksuu hyvälle <3) |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
uffe Site Admin

|
Posted: Mon Jul 09, 2007 5:57 pm Post subject: |
 |
|
| Aintsu wrote: | Selvä! xD Itelläni ei siis ole mitään kokemusta asiasta. Mutta eiköhän se tahdonvoima ole kuitenkin paras lääke.
|
Jos olisi niin helppoa en oikein usko että kukaan jolla älykkyys määrä plussan puolella polttais. Jotkut lääkärit ovat väittäneet että tupakariippuvuus on pahempi kun monet huumeet. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
pammi
 |
Posted: Mon Jul 09, 2007 8:05 pm Post subject: tupakoiminen |
 |
|
kiitos tuosta uffe tuo joka sanoi että tarvitaan vaan oma tahtoa niin sitä vaan voi lopettaa ...epäilen ettei kukaan polttaisi tupakka silloin ...se aloittaminen on kaikkein pahin ja lopettaminen vieläkin pahempi  |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Aintsu Moderator

|
Posted: Mon Jul 09, 2007 8:17 pm Post subject: |
 |
|
Enhän mä siis asiasta mitään TIEDÄ, koska en oo koskaan polttanut Mutta mä vain kuvittelisin näin. Toki se on subjektiivista, eikä päde kaikkiin. |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
pammi
 |
Posted: Thu Jul 12, 2007 4:57 pm Post subject: tupakointi |
 |
|
j os se olisi niin helppoa että heitän tupakat pois ...ja sanon että nyt se loppu tekisin sen heti mutta olen yrittänyt nikotiinipurkka laastari tupakkka vaan maistuu niidenkin kanssa ...ehkä minulta puuttu niinsanottu oma tahtoo ehkä!!!!! mutta en usko sitäkään (eli jatkaan tupakoiminen) haha |
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |