18v.biz Forum Index

Please help us to develop!
The grownups hangout
Log in
Buxout!

Language
Language:    

Navigation
Portal
Forum
Search Forums
Faq
Downloads
Album
Quiz
Free games

Searching

Advanced Search
Google

Affiliates

New Games
bounceidolYL
pepsibreakout
miniclipsnake
Zodiac Tower
Super Switch
Tribal Olympics2
This is a member only game, you need to register to playRoulette
Jewel Quest 2
Crumbs
power arrow

HIM Live

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> HIM
Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 12, 2007 10:27 pm    Post subject: HIM Live Reply with quote Back to top

Ni som har sett HIM live, kommer att se dem live, eller drömmer om att se dem live. Här kan man prata om det.

Jag kommer att se dem live imorgon, och på lördag.

Google
Sponsor

PostPosted: Thu Jul 12, 2007 10:27 pm    Post subject: Advertisement Back to top

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Fri Jul 13, 2007 6:10 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Jag vill så himla gärna se dem live....

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Mon Jul 16, 2007 12:09 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Nu är jag helt säker på att Ville är ett gudomligt väsen, ingen människa kan vara så härlig. Ursäkta men jag kan inte skriva nåt klokt just nu, kom precis hem...det vara bara så fantastiskt, jag stirrade på Ville hela tiden och för mig hade det räckt om han bara hade stått där. Som tur var så gjorde han ju inte det, utan han sjöng ju också, fantastiskt bra dessutom, och hela 3 nya låtar. Och så var han nykter, han drack bara vatten och kaffe. Jösses, han ser ännu härligare ut i verklighet än vad han gör på bild.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Mon Jul 16, 2007 7:02 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

jag vill inte veta mer jag gråter snart jag vill också SE honom. Om D följer med skulle döh om jag skulle svimma.

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Mon Jul 16, 2007 7:12 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Även om du inte vill veta mera så informerar jag att dom här låtarna spelade dom på båda ställena:

1. Dead Lovers' Lane
2. Right Here In My Arms
3. Soul on Fire
4. Wings of Butterfly
5. KISS of Dawn
6. Vampire Heart
7. Wicked Game
8. The Sacrament
9. Passions Killing Floor
10. Killing Lonliness
11. Your Sweet 666
12. Under the Rose
13. Buried Alive
14. Join Me in Death
15. It's All Tears

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> HIM All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to: