18v.biz Forum Index

Please help us to develop!
The grownups hangout
Log in
Buxout!

Language
Language:    

Navigation
Portal
Forum
Search Forums
Faq
Downloads
Album
Quiz
Free games

Searching

Advanced Search
Google

Affiliates

New Games
bounceidolYL
pepsibreakout
miniclipsnake
Zodiac Tower
Super Switch
Tribal Olympics2
This is a member only game, you need to register to playRoulette
Jewel Quest 2
Crumbs
power arrow

kotieläimet

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> Arkinen elämä -> Mikä Mättää
pammi

PostPosted: Sun Jun 24, 2007 5:40 pm    Post subject: kotieläimet Reply with quote Back to top

olisi mukava jos joku vaillä puhuisi kissoista ja koirista,,, luulen että aika monella on täällä niittää Laughing

Google
Sponsor

PostPosted: Sun Jun 24, 2007 5:40 pm    Post subject: Advertisement Back to top

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Fri Jul 06, 2007 3:50 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Juu on mulla ainakin...ja sille löytyy nykyään omat foorumit.

pammi

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 12:32 pm    Post subject: kissoja Reply with quote Back to top

hur många kattor har du är de alla dina som du visar där----tycker att en katt är tillräckligt....ock sedan en hund --- Rolling Eyes

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 1:56 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Ja dom är alla mina.

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Mon Jul 09, 2007 5:42 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Och dom är så härliga <3 Jag vill också ha många katter i framtiden.

pammi

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 8:45 pm    Post subject: kotieläimet Reply with quote Back to top

Embarassed niin kyllä koira ja kissa on mukavat mutta kun se päivää tulee että joutuu luopumaan vaikka koirasta niin kun minä nyt Leosta 06.08 kello 18.12 kuoli leo se oli vasta 10 vuotias ja sillä oli mahdollisesta kasvain päässä-------------- eli en ikinä otan koira enää mulla on vielä kissa eli misu se on 13 tai 14 vuotias nyt toivottavasti se vielä eläisi joku vuosi...

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 9:09 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Min katt Natasha fick en hjärnblödning och blev tvungen att avlivas förra lördagen. Min hund Arnold dog i vintras...men jag kommer nog i alla fall att nån gång ta en hund igen.

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> Arkinen elämä -> Mikä Mättää All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to: