18v.biz Forum Index

Please help us to develop!
The grownups hangout
Log in

Language
Language:    

Navigation
Portal
Forum
Search Forums
Faq
Downloads
Album
Quiz
Free games

Searching

Advanced Search
Google

Affiliates

New Games
bounceidolYL
pepsibreakout
miniclipsnake
Zodiac Tower
Super Switch
Tribal Olympics2
This is a member only game, you need to register to playRoulette
Jewel Quest 2
Crumbs
power arrow

Venus Doom ute 17.9 - Kiss Of Dawn första singeln

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> HIM
Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed Jul 25, 2007 12:24 pm    Post subject: Venus Doom ute 17.9 - Kiss Of Dawn första singeln Reply with quote Back to top

Vår väntan är snart över. 17.9 för er i Sverige och redan 14.9 för oss i Finland.

Här kan man se videon till första singeln Kiss Of Dawn

http://www.h-i-m666.com/english/mostrar.php?seccion=Noticias

Last edited by Myrskykatti on Wed Aug 01, 2007 11:17 am; edited 1 time in total

Google
Sponsor

PostPosted: Wed Jul 25, 2007 12:24 pm    Post subject: Advertisement Back to top

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun Jul 29, 2007 12:45 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Tack så mycket för informationen, Myrskykatti.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 12:25 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Jag ska försöka få pappa att beställa Venus Doom från England, sen ska jag få han att beställa Limited Edition från USA (som en julklapp Smile)

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 5:19 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Jag hoppas att det lyckas <3 Men det är fel att dom vill licka utlänningar...

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Thu Aug 09, 2007 5:29 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Jag är så förbannad för att man inte kan köpa dom där special grejerna i Finland att jag tror jag tänker bojkotta hela skivan.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 11:05 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Det låter inte kul du, kommer du inte ångra dig sen tror du?

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 5:07 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Vet man aldrig...nog för att jag vill ha den, men får jag inte tag på nån av dom där special versionerna så vill jag inte ha den alls.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Fri Aug 10, 2007 9:09 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Okej

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Aug 12, 2007 12:04 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Nu har den där limited edition uppenbarat sig på cdon.com. Hoppas special limited edition också uppenbarar sig.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun Aug 12, 2007 10:29 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Oh nice, ska sticka dit och kolla.
Undra när de ska släppa den limited editon då?

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Aug 12, 2007 1:33 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Jag tyckte det stod 14.9.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Mon Aug 13, 2007 8:17 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Okej.

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 7:21 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Jösses, den här skivan är fantastisk, och så doftar den härligt också.

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> HIM All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to: