18v.biz Forum Index

Please help us to develop!
The grownups hangout
Log in
Buxout!

Language
Language:    

Navigation
Portal
Forum
Search Forums
Faq
Downloads
Album
Quiz
Free games

Searching

Advanced Search
Google

Affiliates

New Games
bounceidolYL
pepsibreakout
miniclipsnake
Zodiac Tower
Super Switch
Tribal Olympics2
This is a member only game, you need to register to playRoulette
Jewel Quest 2
Crumbs
power arrow

En fiktiv berättelse
Goto page 1, 2, 3, 4  Next

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> HIM
Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 8:50 pm    Post subject: En fiktiv berättelse Reply with quote Back to top

Idén är alltså att alla får skriva fortsättning. Jag börjar.

Det var en kall och mörk dag i februari. Snön låg meterhög. En ensam gestalt smög omkring i en gränd. Det var Ville, förutom att han höll på och frös röven av sig så letade han efter nåt.

Google
Sponsor

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 8:50 pm    Post subject: Advertisement Back to top

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 8:58 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Han letade efter sötisen men han kunde inte hitta henne, han ropade och letade förgäves men kunde inte hitta henne. När han väl hade gett upp hoppet och gick tillbacka till ishotellet i Lappland så hittade han en utstickande arm under en stor snödriva unge fär 500 m från hotellets entré.... Han hoppade ned på knä och började gräva och efter tio minuters grävande fick han tag på sin stackars sötnos som var alldeles blå och nedfrusen och bar in henne till deras rum och bäddade ner henne varmt i sängen.

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 9:05 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Så fort hon tinat upp slängde hon sig över honom som en vildkatt och därmed hade de vild het sex hela natten lång, tills någon plötsligt knackade på dörren. Det var Sötnosens kompis Trynet som hade kommit för att låna toapapper. Tyvärr var det slut så de skickade ut stackars Ville i snöyran för att hämta mer.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 9:10 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Och när Ville kom till renarnas supermarket så tycktes allt toalettpapper vara slut men då uppkom ett ljus ovanför hans huvud och gick ut ur affären och gick in i ett närliggande buskars och började speja efter naturens tillgångar nämligen, björklöv...

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 9:15 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Men tyvärr fans det inga björklöv mitt i vintern, så han fick ta granris. Det tyckte Trynet inte alls om, för det rev hennes rövskägg ganska illa. Hon tog granriset och dängde Ville kring öronen med det, sen klampade hon sin väg.
Ville och Sötisen fortsatte där dom hade varit då dom blev avbrutna. Plötsligt knackade det igen på dörren, den här gången var det Linde som hade kommit för att tala om att hans sett tomten och hans renar. "I februari? Det är väl inte säsong nu?" undrade Ville. "Han har nog druckit en aning för mycket Jack Daniels" funderade Sötisen.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 9:21 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Medan sötisen funderade på vad som egentligen pågick i Lindes huvud efter all Jack Daniels så började Linde hoppa runt i sviten som vet inte vad och började spela luftgitarr och sjunga Funeral Of Hearts, ofantligt gräsligt så Ville stoppade en svettig socka i hans mun för att han skulle bli tyst men icke han fortsatte bara att yla som en hes varg.

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 9:33 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Plötsligt bankade det på dörren igen, det var Gas, Mige och Burton som kommit för att tala om att dom också sett tomten och alla hans renar. "Vad sjutton?!" utbrast Ville och tittade ut genom fönstret och såg inget mindre än tomten och alla hans renar. "Kom fort vi måste önska oss nåt av tomten!" ropade Mige. Alla sprang ut på gården..och såg att tomten var egentligen bara ett gammalt fyllo i en röd kappa, och renarna var hans loppätna hundar. "Äsch vad tråkigt" suckade Linde.
"Vill ni ha lite action kanske?" frågade någon bakom dem. Alla vände sig om och såg en ung söt tjej som viftade med en bunt flygbiljetter. "Hej på er, jag heter Sugar och jag vill att ni alla följer med mig till Bahamas nu genast". "Bäst vi sätter fart då, mitt arsle är redan djupfryst" utbrast Ville. Plötsligt kom Trynet och hennes senaste kap springande, hon ropade "får vi också följa med?!". Och det fick de ju, så hela bunten begav sig iväg till flygplatsen, och alla kom ombord på planet utan större problem.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 9:40 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Trynet och hennes senaste kap Jyrki störtade in som illrar in i planet och lät dem andra packa undan all väskor (inklusive deras) och sen när det var dags för avfärd så sa piloten, nu lyfter vi och hoppas på att komma fram och efter ett par timmar hade passerat så hörde Ville och de andra en röst dom alla kände igen medans piloten nynnande och Sötisen började gapa och peka och Ville undrade va fan hon höll på med tills han själv hörde refrängen till Number Of The Beast och då förstod han... Det är ju Brucie... Efter det konsterande så såg Ville och Sötisen, Trynet fladdra förbi och förstod ganska snart vart hon var på väg... Hon skulle välkomna Brucie på sitt egna lilla speciella sätt.

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 9:46 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Trynet klamrade sig fast på Bruce och började slicka hans ansikte. Bruce blev en aning förvånad men verkade inte ogilla det precis. Däremot var Jyrki inte så förtjust. Han tog tag i Trynet och ryckte loss henne från Bruce. Det tyckte Trynet inte alls om så hon smällde honom på käften och så stod hon i minst 5 minuter och skrek svordomar, ända tills Ville fick nog av hennes gapande och bad henne hålla käft. Trynet blängde surt men hon hade tydligen gapat färdigt.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 10:02 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Och sedan så var det dags för Jyrki och Trynet att gå tillbaka till sina säten och spänna fast säkerhetsbälterna men Trynet vägrade och började försöka knäppa upp Bruces och sätta sig i hans knä igen. Som tur var så lyckades Bruce ta sina passagerare i säkerhet ned på Bahamas flygplats, trots Trynet idigna kyssar.

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 10:08 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Väl framme försökte Ville och Burton slita loss Trynet från Bruce, men de lyckades inte. "Ta det lugnt, det här fixar jag" sade Jyrki och drog ner byxorna. Trynets ögon blev stora som tefat, på en sekund hade hon glömt Bruce och hade klibbat fast sig på Jyrki istället.
De bestämde sig för att ta en taxi till hotellet, men det fanns inga lediga, så de var tvungna att gå. Ville bar Sötisen för han tyckte inte att hon skulle slita ut sina söta fötter i onödan. Trynet blängde surt på Jyrki "varför kan du inte bära mig också?" gnällde hon. Jyrki rullade med ögonen och svarade "ser jag ut som en jävla lyftkran kanske?...gå själv ditt jädrans fläskberg". Trynet blev skitförbannad och klippte till honom så han ramlade i gatan och slog huvudet, vilket resulterade i att hon fick bära honom i stället. "Inte är du nån jävla fjäril själv heller" muttrade hon.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 10:26 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Då blev Jyrki purken och sa att han visst var en fjäril som var så underbar att den bara måste älskas med och då nappade Trynet efter ett tag och det hela slutade med att de hade värsta samlaget mitt på entré golvet på hotellet, Ville och de andra tyckte att det var ganska osmakligt så att han och Sötisen fortsatte in i hissen istället för att göra samma sak fast lite mer avskilt det enda dom inte visste var att man använde hissar för att transportera saker och ting och inte ha värsta sexet där inne. De blev påkommna av hotellets högste chef.

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 10:43 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Hotellchefen blev tjurig för han hade inte fått själv på flera år, så han slängde ut dem från hotellet. Trynet började skrika och skräna vilket resulterade i att alla andra också blev utslängda. "Var fan ska vi sova nu då?" undrade Gas. "Sova? Vadå sova?" undrade Ville. "Nä just det, nu ska vi ha party!" utbrast Linde. Så de bestämde sig för att ta sig till stranden där det skulle vara ett stort beach party, tyvärr så var där ingen. "Inget problem, vi har private party" sade Linde och halade fram 10 flaskor Jack Daniels.

HeartacheEveryMoment
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 10:51 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Och detta beach party resulterade i att det blev ännu mer sex mellan Ville och Sötisen. Jyrki och Trynet hade fått i sig för mycket Jack Daniels och de började tjafsa igen.

Jyrki: Trynet, nu får du sluta springa runt och sprätta som en pilsk tupp med alkohol i kroppen.

Trynet: Vet du vad, Jyrki, jag sprätter så jävla mycket jag vill, kom hit och ha sex med mig istället för att stå där och klaga, du har drukit minst lika mycket själv.

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Aug 19, 2007 10:58 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Tyvärr blev det inte så mycket sex för Jyrki spydde över Trynet och hon blev förbannad och släpade ut honom i havet och försökte dränka honom. Som tur var gick Burton emellan och släpade henne skrikande och sparkande tillbaka till stranden. Under tiden lyckades Mige släpa den redan halvt medvetslöse Jyrki till stranden. Trynet slet sig loss från Burtons grepp och började gå an på Ville istället.

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> HIM All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

Jump to: