18v.biz Forum Index

Please help us to develop!
The grownups hangout
Log in
Buxout!

Language
Language:    

Navigation
Portal
Forum
Search Forums
Faq
Downloads
Album
Quiz
Free games

Searching

Advanced Search
Google

Affiliates

New Games
bounceidolYL
pepsibreakout
miniclipsnake
Zodiac Tower
Super Switch
Tribal Olympics2
This is a member only game, you need to register to playRoulette
Jewel Quest 2
Crumbs
power arrow

Drinkki keskustelu

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> Arkinen elämä -> Online Elämä
Lars76

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 11:51 am    Post subject: Reply with quote Back to top

=akkuhappo (kai en ole varma)

en tidä recepteiä, juon niitä en ajattele mitä niis on Razz.

Google
Sponsor

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 11:51 am    Post subject: Advertisement Back to top

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Tue Sep 04, 2007 2:33 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Joo, mulla on tuo sama "ongelma". Ehkä siksi en aina tule känniinkään, koska en osaa sekoittaa niitä juomia oikein... Embarassed Mutta kossukola on hyvää, kaikki varmaan tietää miten sitä tehdään. ^^

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed Sep 05, 2007 11:51 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Mä oon absolutisti.

Lars76

PostPosted: Thu Sep 06, 2007 1:25 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Myrskykatti wrote:
Mä oon absolutisti.

ai ja milloin se tapahtui.

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Thu Sep 06, 2007 12:05 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Se olikin tarkoitettu huonona vitsinä.

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Thu Sep 06, 2007 2:12 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Kyllä mä nauroin Mr. Green

uffe
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 2:20 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Jaettu drinkkipeli topikista.

pammi

PostPosted: Sun Sep 09, 2007 9:49 am    Post subject: drinkkikeskustelu Reply with quote Back to top

Embarassed joku sanoi että ei tulee känni kun ei osaa sekoitaa grogit...mutta se toinen sivu eli drinkkipeli ..siellä sä opit miten drinkit tehdän----eikä tarkoitus aina ole että tulee kännin sitä voi nauttia muuten vaan jos on hyvään makuinen drinkki varsinkin hyvässä seurassa....eli drinkkipelin vaan mukaan Razz

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Sun Sep 09, 2007 10:34 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Tottahan tuokin ^^ Olisi vain kerrankin ollut kiva tulla känniin, mutta pärjäähän sitä ilmankin (ainakin jos on yhtä seko kuin mä Mr. Green)

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Sun Sep 09, 2007 10:40 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Minä en oikeasti juo kovin usein alkoholia. Ehkä ihan vain muutama kerta vuodessa, jonakin vuosina en ole juonut ollenkaan.

pammi

PostPosted: Wed Oct 03, 2007 10:37 am    Post subject: drinkkikeskustelu Reply with quote Back to top

Evil or Very Mad tämä drinkki sivu ei tarkoita että pitäisi juoda se on vaan ajankulua Evil or Very Mad

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed Oct 03, 2007 11:11 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Tarkoitin vain että on pikkasen hankalaa keskustella drinkeistä jos ei tiedä niistä mitään.

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> Arkinen elämä -> Online Elämä All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to: