18v.biz Forum Index

Please help us to develop!
The grownups hangout
Log in

Language
Language:    

Navigation
Portal
Forum
Search Forums
Faq
Downloads
Album
Quiz
Free games

Searching

Advanced Search
Google

Affiliates

New Games
bounceidolYL
pepsibreakout
miniclipsnake
Zodiac Tower
Super Switch
Tribal Olympics2
This is a member only game, you need to register to playRoulette
Jewel Quest 2
Crumbs
power arrow

Jos tapaisit Eirikur:in, mitä sanoisit hänelle!
Goto page 1, 2, 3, 4  Next

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> Viihde -> Eiríkur Hauksson
Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Thu Jun 21, 2007 10:20 pm    Post subject: Jos tapaisit Eirikur:in, mitä sanoisit hänelle! Reply with quote Back to top

Tätä olen miettinyt, että mitä sanoisin herralle jos saisin tilaisuuden? Mieleen tulee ainoastaan rivoja juttuja joita ei voi laukoa vieraalle ihmiselle. Joten te viisaammat kertokaa, mitä te sanoisitte?

Google
Sponsor

PostPosted: Thu Jun 21, 2007 10:20 pm    Post subject: Advertisement Back to top

Guest

PostPosted: Mon Jun 25, 2007 12:46 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Viisaudesta ei ollut kyllä tietoakaan, kun tapasin Eiríkurin Helsingissä Embarassed Änkytin vain jotain nimikirjoituksesta ja luettelin nimeni kirjaimet yksi kerrallaan.

Mutta JOS me tavattaisiin vähän rauhallisemmissa merkeissä, voisin kertoa vaikka että mun mielestä "Valentine lost" on paras Islanti-viisu ikinä ja kehua Eikan tyyliä Very Happy Omaperätöntä, mutta totta.

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Mon Jun 25, 2007 1:05 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Ja tuo 'vieras' olin sitten mä Very Happy

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Mon Jun 25, 2007 1:24 am    Post subject: Reply with quote Back to top

No aavistinhan minä että se olit sinä. Mutta pitää kyllä tunnustaa että olen suunnattoman kade, en voi edes kuvitella millaista olisi tavata Eikka ihan oikeasti, ja en todellakaan tiedä mitä sanoisin, varmaan änkyttäisin jotain epämääräistä.

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Mon Jun 25, 2007 1:25 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Se olikin maailman ihaninta! <3 ei sitä oikeasti vieläkään tajua Very Happy

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 7:55 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Nyt ainakin tiedän mitä EN sanoisi, en sanoisi tätä:
"Hei der, jeg lurer på...har du noe imot om jeg slikker deg i ansiktet og siden tar en tyvtitt ned i skinnbuksene dine!"

jundy

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 8:02 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Myrskykatti wrote:
Nyt ainakin tiedän mitä EN sanoisi, en sanoisi tätä:
"Hei der, jeg lurer på...har du noe imot om jeg slikker deg i ansiktet og siden tar en tyvtitt ned i skinnbuksene dine!"

ehh.. mitä tuo tarkoittaa suomeksi? Very Happy

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 8:03 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

"Heippa, ihmettelen tässä...onko sinulla mitään sitä vastaan jos nuolen sinun naamaa ja sitten kurkistan sinun nahkapöksyihin?"

jundy

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 8:05 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Myrskykatti wrote:
"Heippa, ihmettelen tässä...onko sinulla mitään sitä vastaan jos nuolen sinun naamaa ja sitten kurkistan sinun nahkapöksyihin?"

Laughing Voisin kuvitella Eirikurin ilmeen jos joku menisi sanomaan tuollaista..

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 8:05 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Niinpä..siksi sanoinkin että tota mä EN ainakaan sano Wink

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 10:24 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Miksi mä luin tän otsikon "tappaisit Eiríkurin"? Shocked Onkohan mulla jotain tunnepatoutumia?

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 10:32 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Ei me niin murhanhimoisia olla. Ainoastaan himokkaita.

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 10:46 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Totta Very Happy *lurps*

Myrskykatti
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 10:54 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Ehkä mä sitten sanon sitä:

Anteeksi herra Hauksson, mutta olen niin kamalan himokas, voisitteko kenties auttaa?

Aintsu
Moderator
Moderator

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 10:59 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Haha, ihan kuin jostain B-luokan aikuisviihde-elokuvasta Laughing

Post new topic   Reply to topic    18v.biz Forum Index -> Viihde -> Eiríkur Hauksson All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

Jump to: